Istnieje wiele różnych sposobów, aby przyciągnąć nowe talenty do swojego biura, ale jest jeszcze więcej sposobów, które mogą sprawić, że ludzie nie dołączą do Twojej firmy.
Kiedy szukasz do rekrutacji, zawsze pamiętaj, że to nie tylko ty, że jest na poszukiwania kogoś do przyłączenia się do swojej przestrzeni, są one oceniając cię i decydując, czy jesteś odpowiednim dopasowaniem dla nich też. Przyciąganie nowych talentów obejmuje ogromny zakres różnych aspektów i zawsze należy pamiętać, że twoja reputacja jako firmy ma duże znaczenie.
Żyjemy w świecie, w którym każdy może zamieścić recenzję swojej firmy online i niezliczona ilość osób ją czyta. Nie każdy czeka na doświadczenie z pierwszej ręki, zanim wyrobi sobie własną opinię. Wiele osób decyduje, co myśli o firmie wierząc w to, co czytają w sieci.
Dlatego też należy poświęcić wiele uwagi obsłudze klienta - nie tylko po to, aby klienci byli zadowoleni, ale również po to, aby mieć pewność, że przyciągasz do swojej firmy najlepsze talenty.
Aby dać ci kilka wskazówek na temat tego, nad czym musisz pracować, sprawdź tę infografikę, która mówi o niektórych rzeczach, których klienci nienawidzą.
Źródło - https://www.zendesk.com/blog/infographic-bad-customer-service/
Prosty fakt jest taki, że Twoja reputacja Cię wyprzedza. Jeśli ktoś słyszał wiele negatywnych rzeczy o tobie jako firmie, nie będzie zbyt chętny, aby dołączyć do ciebie i spędzić swoje dni siedząc na krześle biurowym, prawda?
Skupiając się na obsłudze klienta, nie tylko imponujesz swoim klientom i zapewniasz, że pozostają lojalni wobec ciebie, a także przyciągasz nowych, ale także imponujesz ludziom, którzy mogą chcieć dla ciebie pracować.
Nigdy nie lekceważ potęgi marketingu "word of mouth". To nie tylko dla uzyskania ludzi do zakupu towarów i usług, to również dla pokazania ludziom, że jesteś fantastyczną firmą, która dba o swoich pracowników i chce pomóc ludziom, aby przejść i rozwijać się w ich pracy.